מוצר תוכנה
BookitLab - תוכנה לניהול מרכזי ציוד בין מחלקתי במוסדות מחקר
BookitLab - תוכנה לניהול מרכזי ציוד בין מחלקתי במוסדות מחקר
"לפני כשלוש שנים רכשנו את בוקיטלב (בוקיט) - תוכנה לניהול מרכזי ציוד בין מחלקתי. מאז המרכז שלנו הפך ליעיל הרבה יותר. אנחנו מסוגלים להפיק דוחות כספיים, לעקוב אחר פעילות משתמשים ולנתר תקלות במכשירים. ברצוני להודות לאמיר בוקובזה, המנכ"ל, ולחברת Prog4biz, על התמיכה המקצועית, הזמינות והרעיונות החדשניים שסייעו לפיתוח ושיפור מרכז הצמ"ב שלנו"
בוקיטלב פותחה בשנת 2007 במטרה לענות על הצרכים המשתנים של מנהלי מרכזי ציוד בין מחלקתי באוניברסיטאות, אשר נזקקו לתוכנה שתנהל את ביצוע ההזמנות, המעקב, התחזוקה והגביה של הציודים והשירותים הרבים שמשמשים מרכזים אלו.
מאז התוכנה משתפרת ומשתכללת באופן קבוע, נוספים לה מודולים ופיצ'רים חדשים והיא מתאימה עצמה באופן מלא לסביבה הדינאמית והשינויים החלים בכל מעבדה ובכל מרכז.
תוכנת בוקיטלב כוללת מודולים רבים כולל ביצוע ומעקב הזמנות, חיובים, דוחות, תחזוקת ציודים, ניהול מתן גישה לציודים בפועל והעוד רבים אחרים.
מודולים נוספים כוללים:
- מחברת מחקר אלקטרונית ( ELN )
- LIMS
- ASSET MANAGEMENT
התוכנה מותאמת לפלטפורמות נייחות וניידות, וכן כוללת אפליקציית מובייל ייחודית לאנדרואיד ולאייפון.
הלקוחות נהנים ממוצר מורכב אך קל ואינטואיטיבי לתפעול, שניתן להתאמה אישית בצידת הנדרש. במקביל, מקבלים הלקוחות תמיכה 24 /7 לכל שאלה ובעיה, וכן עדכון שוטף של גראסות משופרות.
החסכון ושיפור ביעילות העבודה של מנהלי הצב"ם הוא ניכר מאד כבר מהחודשים הראשונים של השימוש בתוכנה.
לפרטים נוספים אודות בוקיטלב והזמנת דמו: www.bookit-lab.com
אנחנו נקשיב, נאפיין ונפתח עבורך תוכנה בהתאמה אישית התפורה לצרכים ותקציב שלך.
צור קשר עוד היום בטלפון 077-7944044 וספר לנו על הפרוייקט שלך!